2011. szeptember 9., péntek

Rendhagyó nap.


A tegnapi nap eléggé bezárt a lakásba a rossz idő miatt, úgyhogy macskáztam, pihentem, szerelékeket gyártottam, szükséges dolgok ezek :)
Ma viszont a fele más időnek örvendve kibattyogtam a kis cuclikáimmal a Millenárisra és készítgettem, fotózgattam, danolásztam, aztán egyszer csak megjöttek a színpadépítősök és uccu neki, pakoltak, zörögtek, meg minden. Ugyanis ma vette kezdetét a Milliben az Ökolábnyom felmérés ott.
Holnap reggel 10től meg Wamp. Bárcsak ne lennék még ilyen kis minike ehhez a dologhoz!
Node, majd persze, a következőn már csak-csak ott leszek, ugye, Csajok? :)
Kellett ma csinálnom egy max 7 cm nagyságú kis vitorláshajócska fülit. Amiből aztán medál lett, miután kiderült, hogy akinek a készül, nem visel mást a fülében, csak pötty és picinyke fülbevalókat, így medál lett. A vitorlás elég bénára sikerült előszörre, aztán másodjára nagyon szépecske lett, örült is neki egy barátom, akinek a barátnője szülinapjára kellett ezt az aranyoskát elkészítenem. Később, ha már megkapta az ajándékot, akkor lesz róla fotóm is.

És akkor most jöjjenek a ma fotózott ékszerkék.

Nincsenek megjegyzések: